خانه / پرسش های متداول

پرسش های متداول

در چه ساعتی میتوان سفارش خود را ثبت کنم؟

  • شما میتوانید در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید ما با تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری (از ساعت 16:30 تا 8:30 صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏ های کاری روز بعد با شما تماس گرفته و با اولویت بالاتر کارها انجام خواهد شد.

آیا می‌توانم برای شخص دیگریسفارش ثبت کنم ؟

  • اگر آشنایان شما مشغول هستند شما میتوانید برای همراهی این عزیزان با ما در تماس بوده تا کارها روند سریعی تری را طی کند.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چطور پیگیری کنم ؟

  • برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید به پشتیبانی پیام دهید تا  از وضعیت آن مطلع شوید.

امکان کنسا کردن سفارش وجود دارد ؟

  • تا پیش از ثبت نهایی سفارش و بستن قرارداد این امکان وجود دارد.

امکان ثبت تلفنی هم وجود دارد ؟

  • بله برای آن دسته از دوستانی که برای تصمیم گیری نیاز به مشاوره و راهنمایی دارند و یا اطلاعات بیشتری نیازمند هستند میتوانند از طریق تلفن سوالات خود را با همکاران ما مطرح کنند .